Przedszkole Samorządowe nr 19 w Piotrkowie Trybunalskim

Grupa I

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 1 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 1 =

wychowawcy: Katarzyna Boińska
                     Karolina Robaszek


1.Bąkiewicz Borys
2.Berliński Koli
 3.Bieniek Adam
4. Bieniek Antoni
5.Gołębiowski Filip
6.Grębski Natan
7.Grzankowska Marcelina
8.Koczwarska Julia
9.Konopacka Adrianna
10.Kotlicka LIli
11.Lesiak Magdalena
2.Łuczak Milan
13.Madej Mikołaj
14.Mikołajczyk Bogusław
15.Nowak Patryk
16.Olek Hanna
17.Ostromecka Zuzanna
18.Owczarska Kalina
19.Paluch Tymoteusz
20.Poradowski Aleksander
21.Pietrzak Antoni
22.Siewiera Marcel
23.Stachaczyk Ernest
24.Woźniak Bożena
25.Zdziechowska Zofia

 

TEMATYKA KOMPLEKSOWA NA MIESIĄC CZERWIEC:
1. Lubimy czytać książki
2. Nadchodzi lato
3.Czekamy na wakacje 2 tyg.

WIERSZ 
Pojedziemy na wakacje,
razem z mamą, razem z tatą.
Zabierzemy piłkę , namiot
i skakankę. Co ty na to?
Słońce, woda, las już czeka
wszystkie dzieci woła.
Zabawimy się wesoło
przed powrotem do przedszkola.

PIOSENKA
„ Jam jest żabka”


Jam jest żabka, tyś jest żabka
My nie mamy nic takiego
tylko łapka, tylko łapka
skrzydełka żadnego

Uła-kła-kła! Uła-kła-kła
my nie mamy nic takiego
tylko łapka, tylko łapka
skrzydełka żadnego
 
Jam jest bociek, tyś jest bociek
My nie mamy nic takiego
Tylko dzioba, tylko dzioba
dzioba ogromnego


DROGI RODZICU!!!!
W MIESIĄCU CZERWCU PLANUJEMY:
- kształtowanie samodzielności , zaradności, przynależności do grupy przedszkolnej
-rozwijanie zainteresowania książką
- doskonalenie umiejętności budowania wypowiedzi poprawnej gramatycznie
- wzbogacanie słownika dzieci o wyrazy: księgarnia, biblioteka, okładka kartki, początek, koniec
-rozumienie potrzeby dbania o książki, szanowania ich, , ustalenie zasad korzystania z książek
- rozwijanie umiejętności kontynuowania rytmicznego wzoru
-kształtowanie umiejętności klasyfikowania, doskonalenie liczenia
-poznanie letnich kwiatów: maki, chabry, rumianki
-dostrzeganie zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla lata
-zapoznanie dzieci z ciekawymi miejscami, przeznaczonymi na wakacyjny wypoczynek (morze, góry, las, wieś
- poznanie zasad bezpiecznych zabaw podczas wakacji
-kształcenie wyobraźni, rozwijanie poczucia rytmu
- kształcenie umiejętności panowania nad swoim głosem  i modyfikowanie jego natężenia
-budowanie poczucia przynależności do grupy i integrowania się z nią
-  aktywizowanie myślenia i rozwijanie mowy poprzez wypowiadanie się na dany temat

 
JĘZYK ANGIELSKI
  1. Parts of the body – części ciała
-finger – palec
- chin – broad
- arm – ręka
-leg –noga
- foot – stopa
Piosenka: https://www.youtube.com/watch?v=eBVqcTEC3zQ
  1. Feelings – uczucia
- happy – szczęśliwy
- sad – smutny
- sleepy – śpiący
- scared – przestraszony
- surprised – zaskoczony
- angry – zły
- clap your hands – klaszcz
- stamp your feet – tupnij nogą
- take a nap – zdrzemnij się
- say oh no – powiedz o nie
Piosenka:
https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw
  1. Animals on a farm – zwierzęta na farmie
- cow – krowa
- horse – koń
- pig – świnia
- duck – kaczka
- chic – kurczak
- Sheep –owca
- cat – kot
- dog –pies
4. Shapes – kształty
- circle – koło
- star – gwiazda
- heart – serce
- square – kwadrat
- triangle - trójkąt