Przedszkole Samorządowe nr 19 w Piotrkowie Trybunalskim

Grupa I

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 4 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 4 =

wychowawcy: Katarzyna Boińska
                     Karolina Robaszek


1.Bąkiewicz Borys
2.Berliński Koli
 3.Bieniek Adam
4. Bieniek Antoni
5.Gołębiowski Filip
6.Grębski Natan
7.Grzankowska Marcelina
8.Koczwarska Julia
9.Konopacka Adrianna
10.Kotlicka LIli
11.Lesiak Magdalena
2.Łuczak Milan
13.Madej Mikołaj
14.Mikołajczyk Bogusław
15.Nowak Patryk
16.Olek Hanna
17.Ostromecka Zuzanna
18.Owczarska Kalina
19.Paluch Tymoteusz
20.Poradowski Aleksander
21.Pietrzak Antoni
22.Siewiera Marcel
23.Stachaczyk Ernest
24.Woźniak Bożena
25.Zdziechowska Zofia

 

GRUPA I
TEMATYKA KOMPLEKSOWA NA MIESIĄC GRUDZIEŃ:
1. Muzyka jest wszędzie
2. Choinkowe ozdoby
3.Spotkanie przy wigilijnym stole
4.Przez okrągły rok
 
WIERSZ PIOSENKA „ Aniołki”
 
W wigilijny wieczór
przy stole siadamy,
dzieląc się opłatkiem,
kolędy śpiewamy.
 
Czeka pod choinką
na każdego prezent,
serce mocniej bije,
gdy go w ręce bierzesz.
 

1. My aniołki tutaj w niebie
cichutko siedzimy
i o pięknej choineczce
tak sobie marzymy.
 
Ref. Choinka, choineczka,
tu bombka, lampeczka.
Choinka, choineczka,
na czubku gwiazdeczka.
 
2.Bez choinki, tutaj w niebie,
jest nam bardzo smutno.
Może ktoś nam ją przyniesie,
chociażby malutką.
 
 


DROGI RODZICU!!!!
W MIESIĄCU STYCZNIU PLANUJEMY:
 
-pokonywanie nieśmiałości w czasie występów na forum grup
- doskonalenie umiejętności budowania wypowiedzi poprawnej gramatycznie
- rozumienie potrzeby budowania karmników i  dokarmiania ptaków w zimie
-poszerzenie wiedzy przyrodniczej o nazwy i wygląd wybranych ptaków: wróbel, gołąb, sikorka, wrona, gil
- poznanie wyglądu i nazw pokarmów dla ptaków
- uświadomienie ważnej roli dziadków w życiu dzieci, budzenie szacunku do członków rodziny
-wdrażanie do uważnego słuchania i odpowiedzi na postawione pytania
- ustalenie kolejności wydarzeń w czasie i używanie określeń z tym związanych: na początku, potem , na koniec
-rozpoznawanie i nazywanie kształtów geometrycznych, odwzorowywanie kompozycji
- doskonalenie orientacji w schemacie własnego ciała
-  poznawanie właściwości śniegu, lodu na podstawie obserwacji
-dostrzeganie zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla zimy, rozumienie konieczności ciepłego ubierania się
-wdrażanie do właściwego trzymania kredki
-rozwijanie ogólnej sprawności fizycznej, prawidłowej postawy ciała