Przedszkole Samorządowe nr 19 w Piotrkowie Trybunalskim

Grupa 1

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
2 + 6 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
2 + 6 =
 
wychowawcy: Katarzyna Boińska   Karolina Robaszek
 
1.Bąkiewicz Borys
2.Berliński Koli
 3.Bieniek Adam
4. Bieniek Antoni
5.Gołębiowski Filip
6.Grębski Natan
7.Grzankowska Marcelina
8.Koczwarska Julia
9.Konopacka Adrianna
10.Kotlicka LIli
11.Lesiak Magdalena
2.Łuczak Milan
13.Madej Mikołaj
14.Mikołajczyk Bogusław
15.Nowak Patryk
16.Olek Hanna
17.Ostromecka Zuzanna
18.Owczarska Kalina
19.Paluch Tymoteusz
20.Poradowski Aleksander
21.Pietrzak Antoni
22.Siewiera Marcel
23.Stachaczyk Ernest
24.Woźniak Bożena
25.Zdziechowska Zofia

TEMATYKA KOMPLEKSOWA NA MIESIĄC PAŹDZIERNIK:
1. Warzywa
2. Jesienią w parku
3.Las jesienią
4. Moja rodzina

WIERSZPIOSENKA „ Kolorowe listki”
 
W lesie są drzewa, 
w lesie są grzyby. 
W lesie ja jestem, 
bardzo szczęśliwy. 
W lesie są ptaki, 
są i zające. 
Świeże powietrze, 
ładnie pachnące. 
 
 
1. Kolorowe listki z drzewa spaść nie chciały.
Kolorowe listki na wietrze szumiały.
Szu, szu, szu, szumiały wesoło.
Szu, szu, szu, wirowały w koło.

2.Kolorowe listki bardzo się zmęczyły.
Kolorowe listki z drzewa zeskoczyły.
Hop, hop, hop, tak sobie skakały.
Hop, hop, hop, w koło wirowały.

3. Kolorowe listki spadły już na trawę.
Kolorowe listki skończyły zabawę.
Cicho, sza, listki zasypiają.
Cicho, sza, oczka zamykają.
 
DROGI RODZICU!!!!
W MIESIĄCU PAŹDZIERNIKU PLANUJEMY:
- wdrażanie do przestrzegania reguł zabawy oraz zasad bezpieczeństwa
-kształtowanie codziennych nawyków higienicznych, doskonalenie czynności samoobsługowych
-kształtowanie świadomości zdrowego odżywiania się
-doskonalenie umiejętności budowania wypowiedzi zrozumiałej dla otoczenia
- wdrażanie do uważnego słuchania i wykonywania poleceń
-poznanie oraz  posługiwania się nazwami przyrodniczymi: las, park, kasztany, żołędzie, jarzębina
- rozwijanie umiejętności klasyfikowania przedmiotów wg koloru, kształtu lub wielkości
-doskonalenie liczenia w zakresie 3, stosowanie określeń: mniej, więcej, tyle samo
-rozwijanie sprawności manualnej  w trakcie rysowania, kolorowania, klejenia, wydzierania, manipulowania przedmiotami
-poznanie członków swojej rodziny i pełnionych przez nich ról
-kształcenie wyobraźni przez połączenie śpiewu piosenki z elementem ruchu